Kohaletoimetamine

5. TARNEAEG JA TAGASTAMISE TINGIMUSED
5.1 Teenuse kasutajal on õigus valida kahe kauba kättesaamisviisi vahel.
5.2 Kaup kogumaksumusega kuni 17€ saadetakse Teenuse kasutaja poolt antud aadressile kohale lihtkirjaga : 1.50-€ 

5.3 Kaup, mis ületab kogumaksumust 17€ (näiteks: toote hind 18€) Saadetakse Teenuse kasutajale Itella Smartposti pakiautomaati kasutades. Kauba hinnale lisandub saatekulu 3€ Itella Smartposti pakiautomaadi eest.

5.3 NB! Kauba saatmine toimub 8 tööpäeva jooksul, alates raha laekumisest müüja arveldusarvele. Kaup saadetakse Eesti Vabariigi piires standardkirjaga või Itella Smartposti pakiautomaati kasutades ja saadetakse eelnevalt Teenuse kasutaja poolt sisestatud aadressi andmetele.

5.4 Kauba kohaletoimetamine eelnevas punktis 5.2 toimub Omniva postiteenuseid kasutades ja kauba saatmine fikseeritakse. NB! Lihtkirjaga saatmisel võib Omnival saatmine/kohaletoimetamine aega võtta kuni 30 tööpäeva.  Vastavalt registreerimata, märgistamata ja lukustamata postkastidest saadetisi ei hüvitata ning samuti postkastist varastatud või saatmisel tekkinud kahjustustega saadetisi ei hüvitata. NB! Lihtkirjaga saatmine on Saaja/Tellija omal vastutusel.

7. TAGANEMISÕIGUS
7.1 E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14-päevane sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganemisõigus. Tähtaeg algab päevast, mil kaup on Teenuse kasutajale kättetoimetatud. Kui Teenuse kasutaja on otsutanud lepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup Teenuse pakkujale tagastada.
7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
7.3 Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio- ja videosalvestistele ning arvutitarkvarale.
7.4 Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-mailile info@kiled24.ee.
7.5 Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.

7.6 Teenuse kasutajal tuleb toode tagastada/saata kasutades Itella Smartposti pakiautomaati (Tagastamise koht punkt 7.7) ja teenuse kasutaja on kohustatud järgima Itella Smartposti paki/kauba saatmise nõudeid. Lisades pakile/kaubale kättesaamiseks vajaliku info: Teenuse osutaja MS4Y OÜ ja telefoni nr +372 58363417, mis garanteerib selle, et Teenuse kasutaja on kauba tagastatud ja Teenuse osutaja on selle kättesaanud.
7.7 Smartposti pakiautomaat Tallinna Järve Keskus (ID: 126)
Aadress: Tallinn, Pärnu mnt. 238
Avatud: E-P 08.00-23.00
7.6 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast lepingust taganemise teate saamist.

7.7 Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud kuni 10 Euro ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.

7.8 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

7.9 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul - tooted, mis on valmistatud Teenuse kasutaja isiklikke vajadusi arvestades ning audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on Teenuse kasutaja avanud.
7.10 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta E-poe Kasutuslepingu punktides 7.1 – 7.4 toodud tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.